reklama

Náhly dejový zvrat

Dlho som premýšľala, či je dobrý nápad túto báseň uverejniť. Je totiž, tak trochu, extravagantná. Možno je to báseň, ktorá sa snaží zachytiť jeden z problémov vysokej rozvodovosti na Slovensku a vôbec vo svete. Či je to však naozaj tak, musí posúdiť každý sám. Potom mi však vskrslo v hlave, že knihy a zbierky básní, nielen súčasných poetov a prozaikov, sú plné zvláštnych, nadčasových, miestami až vulgárnych vecí. Tak prečo nepridať niečo im podobné? Možno sa nakonci aj zasmejete. (Podotýkam, že koniec básne sa nijako nespája s mojou osobou.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vieš mi sľúbiť pestrosť kvetov,

vieš mi sľúbiť žiaru hviezd?

Vieš mi dať aj to čo nemáš,

vieš mi dať to posledné?

To, čo sa snúbilo s anjelmi v nebi

bývalo v pekle,

a pekelné bráni čo sa len búrili

zaviali nešťastie láske.

Vieš mi teda sľúbiť nehu

aj napriek tým prekážkam?

Čo sa teraz rútia svetom

a šmátrajú nám po vreckách?

Mocné čary, ako boli, v staroveku Bohovia,

kázali nám ostať spolu

už len kvôli rodinám.

Vieš mi teda poslať z neba

objatie na zohriatie,

čo mi bude pripomínať

naše vzácne vzplanutie?

Pýtam sa tak veľa preto,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

lebo nie som jediná,

čo si našla zlého muža

a teraz ho preklína.

Po čase však vidím jasne

kde sa stala chybička,

bola to len moja vina

a to, že som lezbička.

Mária Pachová

Mária Pachová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som komunikatívne dievča, ktoré má rado, ak sa okolo nej niečo zaujímavé deje. Veľmi rada píšem, a aj preto som si založila tento blog. Je to jedna z príležitosti sa trošku zviditeľniť a ukázať svoj talent aj verejnosti. Zoznam autorových rubrík:  Poézia"Editoriál"PrózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu