reklama

Múza

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj kvet bol z rosy stvorený,

Aj nám bol ako dar z neba rozdaný,

Len sa započúvam do tónov organa,

A začnem hneď na papier verše vytvárať.

Lebo keď počujem tie piesne nebeské,

Ktoré sú ako pierka anjelské,

Vidím svet živou farbou pokrytý.

Melódia sa tu rúti všetkými smermi,

A mne sa z toho hlava múti.

A znie to ako v jaskyni obrovskej,

Či v chráme studenom,

Ako keby som pred oltár kráčala v snehobielom.

No a stými kvetmi,

Čo som spomínala,

Rosou pokropené,

Vidím, že všetky sny môžu byť do bodky naplnené.

Len tak píšem,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lebo vnímam okolie.

Z mojich okien totiž vidno na more,

A na šíre polia narcisov,

Ktoré vo mne prebúdzajú dušu slávnych umelcov.

Pritom vzdávam úctu veľkému Bachovi,

Za stvorenie Tokáti a Fugi.

Tie tóny rozzvučali moju múzu,

Počúvali so mnou úžasnú hru organu.

A moje prsty,

Napísali o citoch,

Ktoré rajcujú práve mojou rozbúrenou mysľou.

Mária Pachová

Mária Pachová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som komunikatívne dievča, ktoré má rado, ak sa okolo nej niečo zaujímavé deje. Veľmi rada píšem, a aj preto som si založila tento blog. Je to jedna z príležitosti sa trošku zviditeľniť a ukázať svoj talent aj verejnosti. Zoznam autorových rubrík:  Poézia"Editoriál"PrózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu