reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Pachová

Mária Pachová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som komunikatívne dievča, ktoré má rado, ak sa okolo nej niečo zaujímavé deje. Veľmi rada píšem, a aj preto som si založila tento blog. Je to jedna z príležitosti sa trošku zviditeľniť a ukázať svoj talent aj verejnosti. Zoznam autorových rubrík:  Poézia"Editoriál"PrózaSúkromnéNezaradené

reklama

Próza

Keď sa jedny dvere zatvoria, otvoria sa iné

Mária Pachová

Keď sa jedny dvere zatvoria, otvoria sa iné

Mal som všetko. Obrovský a krásny dom, veľkú záhradu s bazénom, novučičké auto, zdravé deti a krásnu manželku. O takomto zabezpečení sníva snáď každý jeden človek. Snívať o tom môžu všetci, no nie všetci to aj môžu mať. Ja som to šťastie mal. Po škole som sa uchytil vo firme s nehnuteľnosťami a pomaličky som sa vypracoval až na šéfa. Vybavovačiek bolo stále viac a viac a času na rodinu bolo stále menej a menej... Vrátim sa však na začiatok. Je to fantastické. Mať dom, auto, peňazí koľko len chcete. A čo tak...mať ešte oveľa viac? Možno sa sami seba pýtate, dá sa to vôbec? Mať ešte viac? Ja som to viac získal a teraz mám v rukách vrchol všetkého. Dostal som vás do pomykova?  Preto teraz píšem tento príbeh.

  • 3. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
Tóny času

Mária Pachová

Tóny času

Kráčam alejou listnatých stromov. Jemný letný vánok sa mi pohráva s vlasmi a moja nová biela sukňa sa hompáľa ako zvon. Idem stále ďalej a ďalej... Chcela by som sa vám aj predstaviť. Som Alica. Alica z krajiny zázrakov? Možno je to pravda...

  • 27. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 133x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu